823DBB13-85B8-4ACC-9598-D64843CE62E3

Musicalvereniging DOS brengt deze musical met een voor DOS geheel nieuw Artistiek Team. Ties Jansen is de regisseur, Anne van Zandbergen (niet onbekend bij DOS) is als muzikaal repetitor betrokken, en onze eigen Brittany Sanders is verantwoordelijk voor de choreografie. Dit uitmuntende team staat garant voor een fantastische voorstelling. De productie wordt gedaan door ons trouwe DOS lid Renée Valkenburg, die dit niet voor het eerst bij DOS doet.

Het stuk wordt gespeeld door 2 casts, waardoor elke DOSser meerdere facetten van hun kunnen kan laten zien. Er is een Cast Rood en een Cast Groen. De spelers die bij de ene cast een grote(re) rol hebben doen als ensemble in kleine(re) rollen mee bij de andere cast.