Manira Mian

Manira Mian speelt Marla Havisham & Mw. Pumblechook

Al heel jong was Manira fan van zingen en stond regelmatig met een haarborstel in de hand op te treden in de huiskamer. Toen ze tien jaar was starte ze bij een kinderkoor wat later het dameskoor Melody Singers werd. Daarnaast volgde zij (klassieke) zanglessen bij Wiebke Göetjes, Pierre Schuitenmaker en Jan Majoor.

Maar toen was daar…

Musical! Manira kreeg de smaak te pakken bij de musicalgroep STAR o.l.v. Jos Brink en Frank Sanders. Hierna heeft zij de stap gemaakt naar andere musicalgroepen waaronder Amsterdam Musical en Musicalvereniging DOS waar ze nu al heel wat jaren mooie producties heeft mogen doen. En vandaag in Estella Scrooge in de rol van: Marla Havisham.

Bij DOS

Bij DOS heeft Manira nu al heel wat jaren mooie producties mogen doen. En nu in Estella Scrooge in de rol van: Marla Havisham.