Martijn Egelmeer – Regie & Choreografie

Martijn Egelmeer  – Regisseur & Choreograaf

Martijn studeerde Vormgeving Reclame, Presentatie en Communicatie aan het Sint Lucas College in Boxtel en vervolgens Musicaltheater aan Fontys Hogeschool voor de Kunsten in Tilburg. Hij speelde voor Studio 100 in de Efteling Sprookjesshow en De 3 Biggetjes met K3 waarmee hij o.a. 9 keer in Ahoy stond en was daarna nog te zien in Assepoester de Musical, The Sound of Music (understudy Rolf en Herr Zeller/Dance Captain) en Dokter Dolittle (Jip/understudy Matthew) van Albert Verlinde Entertainment. Tijdens de jubileumtour van The Sound of Music had hij als Resident Director de dagelijkse artistieke leiding over de productie.

Martijn is inmiddels al ruim 15 jaar actief als freelance regisseur, drama-/zangcoach en choreograaf bij verschillende theaterprojecten en verenigingen. Momenteel naast Musicalvereniging DOS, ook bij OVA in Amstelveen en Unidos in Driehuis.

Naast zijn werkzaamheden als regisseur/artistiek leider is Martijn werkzaam als project- en eventmanager.